28.05.2020 За посиланням пропоную виконати аудіодиктант:
Підсумкова діагностична робота
- Яке
число найбільше при множенні?
А) 1 – множник
Б) 2 – множник
В) -
добуток
- Знайди
частку 6 та 3
А) 6 + 3 В) 6 - 3
Б) 6 *3
Г) 6 : 3
- Знайди
вираз, де дільник дорівнює 4
А) 8 : 4
В) 4:2
Б) 4+ 2 Г) 4 -2
- Яке
число треба додати до 24, щоб отримати різницю чисел 90 та 30 ?
А) 26 В) 56
Б)36 Г) 46
5.Знайти периметр прямокутника з
сторонами 1см та 5см
А) 6см В) 12см
Б) 11см Г) 8см
- Знайти
рішення 70 –…=34
А) 36 В) 37
Б) 35 Г) 34
- Яка
рівність є розв’язанням задачі ?
В одному бідоні 5 л молока. Скільки літрів
молока в двох таких бідонах ?
А) 5 + 2 = 7
Б) 5 * 2 = 10 В)
5 – 2 = 3
- Визначити
порядок дій і розв’язати вираз. Вкажіть вірну відповідь.
45 – 29 + (35 – 16) =
А) 35 Б) 48 В) 19
- Познач
вірне висловлювання..
А) 1см = 12 мм Б)
1см = 10мм В) 1 дц = 100 см
- Познач
вірний варіант відповіді.
4 * 0 =
А) 4 Б) 1 В) 0
5: 5 =
А) 1 Б) 0 В) 10
0 : 6 =
А) 5 Б) 0 В) 1
3 * 10 =
А) 31 Б) 3 В) 30
70 : 10 =
А) 7 Б) 700 В) 71
11.Два промені з спільним
початком утворюють….
А) трикутник Б) коло В) кут
12. Яку
дію треба виконати щоб збільшити число у декілька разів?
А) додавання Б) віднімання В) множення
- Яку дію треба виконати ,
щоб зменшити число на декілька одиниць?
А) віднімання Б) ділення В) множення
- Обери потрібний варіант
розв’язання задачі.
У Сергійка було 40 гривень. У магазині він купив 2
олівця по 3 грн та 8 зошитів по 2 грн.
Скільки грошей залишилось у
Сергійка?
А) 1) 40 – 2 =38(грн.)
2)
38 -8 =30(грн.)
3)
38 + 30 =68(грн.)
Б)1) 3 *2 = 6(грн.)
2) 2 *8 = 16 (грн.)
3) 40 – ( 6 + 16) = 12 (грн.)
Коди учням для участі в олімпіаді
Українська мова
Коди класу: 2-A
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - -
Коди учням для участі в олімпіаді
Українська мова
Коди класу: 2-A
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - -
Учень: Васильєв
Матвій (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 10751312
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 10751312
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Коваленко Анастасія (клас: 2-A)
2.
Введіть код
доступу який отримали від вчителя 71672724
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2.
Введіть код
доступу який отримали від вчителя 71672724
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Гончаров Михайло (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 73307931
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 73307931
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Морох
Іван (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 73387870
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 73387870
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Дода Віолетта (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 74265304
3.
Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -

2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 74265304
3.
Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Бражник
Поліна (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 74680982
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 74680982
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Чепульська Софія (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 78720472
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 78720472
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Проворна Кароліна (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 84260634
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 84260634
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Кириченко Олександр (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 90543454
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 90543454
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Сєвєрін
Давид (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 64201967
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 64201967
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Єфименко Вероніка (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 62212195
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -

2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 62212195
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Стеценко
Марія (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 20534688
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 20534688
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Сквіра Денис (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 23390602
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 23390602
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Керій Назар (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 24376022
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 24376022
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Костюк Милана (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 31884935
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 31884935
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Лисянська
Валерія (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 33339469
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 33339469
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Скрипченко Дмитро (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 35813949
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -

2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 35813949
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Глуходід
Тимофій (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 60387353
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Черкасова Софія (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 61537307
3. Виконуйте завдання
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
Учень: Скрипка Вікторія (клас: 2-A)
2. Введіть код доступу який отримали від вчителя 90587734
3. Виконуйте завдання
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - -
Завдання для учнів 2 - А класу на час карантину з 27.04.2020 - 28.05.2020
Українська мова
1
Порівняння текстів
– розповідей і текстів – описів
28.04
2
Виражальні засоби
мови
29.04
3
Складання тексту за
ілюстрацією
30.04
4
Складання тексту за
серією малюнків
05.05
5
Складання тексту про події з власного життя
06.05
6
Повторення
вивченого про текст.
07.05
7
Мої навчальні
досягнення. Узагальнення і систематизація знань
12.05
8
Виконання тестових
завдань
13.05
9
Письмо для себе
14.05
10
Робота зі словами
19.05
11
Формування та
корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення
20.05
12
Розвиток
зв’язного мовлення. Створення зв’язної розповіді
«Мрії про літні канікули»
21.05
13
Діагностична робота Списування
26.05
14
Повторення
вивченого матеріалу
27.05
15
Підсумковий урок
28.05
Читання
Великдень. Р. Завадович. Великдень
28.04
К. Перелісна.
Писанка
29.04
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак
30.04
Г. К. Андерсен.
Принцеса на горошині
05.05
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі
06.05
З. Мензатюк. Іди,
іди ,дощику
07.05
Контрольна
робота. Робота з літературним твором.
12.05
Аналіз контрольної
роботи. Формування навичок читання
13.05
Досліджуємо текст: висловлюємо
думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все
починається з мами
14.05
Робота
з дитячою книжкою
15.05
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу
19.05
Б. Харчук. Ромашка.
Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос
20.05
Робота
з дитячою книжкою
21.05
Мої
навчальні досягнення. Узагальнення за розділом
26.05
Читання для себе
27.05
Читання з другом .Підсумок за рік
28.05
Математика
Множення чисел 1 та
0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с 133-134)
27.04
Ділення на 1.
Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135)
28.04
Ділення нуля.
Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136)
29.04
Множення числа 10.
Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137)
30.04
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох
добутків. (с 137- 138)
04.05
Розв’язування
задач на знаходження суми, один з
доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення
виразів зі змінною. (с.138-139)
05.05
Складання виразів
за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139)
06.05
Контрольна робота
07.05
Нумерація чисел.
Додавання і віднімання в межах 100.залачі на 2 дії. Побудова відрізків.
12.05
Зміна суми при
зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її
креслення. Складання задач за схемами.
13.05
Різні способи
додавання двоцифрових чисел. Додавання
іменованих чисел. Прості задачі на додавання.
14.05
Способи перевірки
дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць.
18.05
Способи віднімання
двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання.
Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць.
19.05
Способи перевірки
дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел.
20.05
Зміна різниці при
зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач
за короткими записами.
21.05
Одиниці вимірювання
довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами
25.05
133
Способи перевірки
множення. Задачі на множення. Розв’язування
складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів
06.05
134
Способи перевірки
ділення. Задачі на ділення. Розв’язування
складених задач, які містять
зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння.
27.05
Я досліджую світ
1.
27.04
30.04
01.05
Мешканці водойм.
Риби
Сторінками навчальних досягнень
3
2.
04.05
07.05
08.05
Проект. «Допомогти природі може
кожний»
3
3.
11.05
14.05
15.05
Кольорові сторінки природи: літо
Літні зміни в неживій природі
Життя рослин влітку. Рослини лісу.
3
4
18.05
21.05
22.05
Тварини лісу
Я дружу з природою.
3
5
25.05
28.05
29.05
Дослідження. Тварини, що занесені до червоної книги
Сторінка моїх досягнень
Підсумковий урок
3
Технології та
дизайн
1.
Рух і час. Великодні
курчатка. Виготовлення виробу за шаблоном. Раціональне використання
матеріалів.
08.05
2.
Пташине гніздечко.
Виготовлення аплікації за зразком.
15.05
3.
Все пов’язане з усім. Ніжний бузок. Технологічні
операції з матеріалами.
22.05
Розвиток продуктивного мислення
27.04
Тема 24
Розвиток просторової уяви
Гра
«Татрам». Побудова фігур за їх частинами. Розклад фігури на частими.
Учень: складає зображені
фігури з частин розрізаного квадрата у грі «Танграм»; добирає частини фігур, з яких можна утворити цілу
фігуру; впізнає об'ємну фігуру при її
обертанні в просторі; називає номер
фігури за її розгорткою
04.05
Ідентифікація вирізаних частин фігури. Повороти
в просторі об'ємних фігур.
Розгортки кубика. Відновлення фігури за її розгорткою
VII. КОРЕКЦІЯ УВАГИ
18.05
Тема 25
Розвиток уваги. Коректурні проби. Порядкова лічба фігур та малюнків.
Підрахунок кількості цифр у таблиці. Розмальовування за правилом
Учень: тренує свою
увагу, підраховуючи кількість однакових чисел, що у таблиці, підкреслюючи вказані літери у
коректурних пробах; називає числа,
що розміщені у таблиці, у порядку їх зростання; замальовує фрагменти
малюнка
згідно з указаним кольором
25.05
Підрахунок кількості цифр у таблиці. Розмальовування за правилом
Підсумок за рік
Індивідуальне навчання
Українська
мова
1
Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова
22.04
2
Лексичне значення слова. Тематичні
групи слів. Складання груп слів за певною
змістовою ознакою
28.04
3
Слова, протилежні за значенням
29.04
4
Слова, близькі за
значенням
05.05
5
Розвиток
зв’язного мовлення.
06.05
6
Пряме й переносне значення слів
12.05
7
Однозначні й багатозначні слова
13.05
8
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа.
Розподіл слів на групи за значенням і питаннями
19.05
9
Мої навчальні досягнення.
Контрольна робота. Списування
20.05
10
Повторення вивченго матеріалу
26.05
11
Підсумковий урок за рік
27.05
Читання
1
Т. Шевченко. Тече вода з – під
явора
29.04
2
М. Хоросницька.
Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові
06.05
3
Робота
з дитячою книжкою
13.05
4
Великдень. Р. Завадович. Великдень
20.05
5
Б. Харчук. Ромашка.
Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос Узагальнення
26.05
Завдання для учня 2-А класу на час карантину з11.04.2020 по 24.04.2020
1
Порівняння текстів
– розповідей і текстів – описів
28.04
2
Виражальні засоби
мови
29.04
3
Складання тексту за
ілюстрацією
30.04
4
Складання тексту за
серією малюнків
05.05
5
Складання тексту про події з власного життя
06.05
6
Повторення
вивченого про текст.
07.05
7
Мої навчальні
досягнення. Узагальнення і систематизація знань
12.05
8
Виконання тестових
завдань
13.05
9
Письмо для себе
14.05
10
Робота зі словами
19.05
11
Формування та
корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення
20.05
12
Розвиток
зв’язного мовлення. Створення зв’язної розповіді
«Мрії про літні канікули»
21.05
13
Діагностична робота Списування
26.05
14
Повторення
вивченого матеріалу
27.05
15
Підсумковий урок
28.05
Великдень. Р. Завадович. Великдень
28.04
К. Перелісна.
Писанка
29.04
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак
30.04
Г. К. Андерсен.
Принцеса на горошині
05.05
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі
06.05
З. Мензатюк. Іди,
іди ,дощику
07.05
Контрольна
робота. Робота з літературним твором.
12.05
Аналіз контрольної
роботи. Формування навичок читання
13.05
Досліджуємо текст: висловлюємо
думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все
починається з мами
14.05
Робота
з дитячою книжкою
15.05
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу
19.05
Б. Харчук. Ромашка.
Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос
20.05
Робота
з дитячою книжкою
21.05
Мої
навчальні досягнення. Узагальнення за розділом
26.05
Читання для себе
27.05
Читання з другом .Підсумок за рік
28.05
Множення чисел 1 та
0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с 133-134)
27.04
Ділення на 1.
Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135)
28.04
Ділення нуля.
Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136)
29.04
Множення числа 10.
Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137)
30.04
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох
добутків. (с 137- 138)
04.05
Розв’язування
задач на знаходження суми, один з
доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення
виразів зі змінною. (с.138-139)
05.05
Складання виразів
за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139)
06.05
Контрольна робота
07.05
Нумерація чисел.
Додавання і віднімання в межах 100.залачі на 2 дії. Побудова відрізків.
12.05
Зміна суми при
зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її
креслення. Складання задач за схемами.
13.05
Різні способи
додавання двоцифрових чисел. Додавання
іменованих чисел. Прості задачі на додавання.
14.05
Способи перевірки
дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць.
18.05
Способи віднімання
двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання.
Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць.
19.05
Способи перевірки
дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел.
20.05
Зміна різниці при
зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач
за короткими записами.
21.05
Одиниці вимірювання
довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами
25.05
133
Способи перевірки
множення. Задачі на множення. Розв’язування
складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів
06.05
134
Способи перевірки
ділення. Задачі на ділення. Розв’язування
складених задач, які містять
зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння.
27.05
1.
27.04
30.04
01.05
Мешканці водойм.
Риби
Сторінками навчальних досягнень
3
2.
04.05
07.05
08.05
Проект. «Допомогти природі може
кожний»
3
3.
11.05
14.05
15.05
Кольорові сторінки природи: літо
Літні зміни в неживій природі
Життя рослин влітку. Рослини лісу.
3
4
18.05
21.05
22.05
Тварини лісу
Я дружу з природою.
3
5
25.05
28.05
29.05
Дослідження. Тварини, що занесені до червоної книги
Сторінка моїх досягнень
Підсумковий урок
3
1.
Рух і час. Великодні
курчатка. Виготовлення виробу за шаблоном. Раціональне використання
матеріалів.
08.05
2.
Пташине гніздечко.
Виготовлення аплікації за зразком.
15.05
3.
Все пов’язане з усім. Ніжний бузок. Технологічні
операції з матеріалами.
22.05
27.04
Тема 24
Розвиток просторової уяви
Гра
«Татрам». Побудова фігур за їх частинами. Розклад фігури на частими.
Учень: складає зображені
фігури з частин розрізаного квадрата у грі «Танграм»; добирає частини фігур, з яких можна утворити цілу
фігуру; впізнає об'ємну фігуру при її
обертанні в просторі; називає номер
фігури за її розгорткою
04.05
Ідентифікація вирізаних частин фігури. Повороти
в просторі об'ємних фігур.
Розгортки кубика. Відновлення фігури за її розгорткою
VII. КОРЕКЦІЯ УВАГИ
18.05
Тема 25
Розвиток уваги. Коректурні проби. Порядкова лічба фігур та малюнків.
Підрахунок кількості цифр у таблиці. Розмальовування за правилом
Учень: тренує свою
увагу, підраховуючи кількість однакових чисел, що у таблиці, підкреслюючи вказані літери у
коректурних пробах; називає числа,
що розміщені у таблиці, у порядку їх зростання; замальовує фрагменти
малюнка
згідно з указаним кольором
25.05
Підрахунок кількості цифр у таблиці. Розмальовування за правилом
Підсумок за рік
1
Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова
22.04
2
Лексичне значення слова. Тематичні
групи слів. Складання груп слів за певною
змістовою ознакою
28.04
3
Слова, протилежні за значенням
29.04
4
Слова, близькі за
значенням
05.05
5
Розвиток
зв’язного мовлення.
06.05
6
Пряме й переносне значення слів
12.05
7
Однозначні й багатозначні слова
13.05
8
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа.
Розподіл слів на групи за значенням і питаннями
19.05
9
Мої навчальні досягнення.
Контрольна робота. Списування
20.05
10
Повторення вивченго матеріалу
26.05
11
Підсумковий урок за рік
27.05
1
Т. Шевченко. Тече вода з – під
явора
29.04
2
М. Хоросницька.
Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові
06.05
3
Робота
з дитячою книжкою
13.05
4
Великдень. Р. Завадович. Великдень
20.05
5
Б. Харчук. Ромашка.
Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос Узагальнення
26.05
Українська мова
Перенос слів з апострофом
|
07.04
|
|
Перенос слів з подовженими приголосними звуками
|
08.04
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання та запис речень на
тему: «Мої захоплення»
|
14.04
|
|
Повторення вивченого про склад. Формування та корекція
навичок письма, розвиток зв’язного
мовлення
|
15.04
|
|
Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування
|
21.04
|
|
Слово
|
||
Аналіз контрольної
роботи. Лексичне значення слова
|
22.04
|
|
Лексичне значення слова.
Тематичні групи слів. Складання
груп слів за певною змістовою ознакою
|
28.04
|
Читання
Л. Українка.
Вечірня година. Була весна
|
07.04
|
|
Робота з дитячою книжкою
|
14.04
|
|
Т.
Шевченко. Садок вишневий
коло хати (напам’ять)
|
21.04
|
Завдання для учнів 2-А класу
з 06.04.2020 по 24.04.2020
Українська мова
Повторення
вивченого про речення
|
08.04
|
Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування
|
09.04
|
Текст
|
|
Аналіз контрольної роботи. Текст. Ознаки
тексту
|
14.04
|
Деформований
текст
|
15.04
|
Будова
тексту
|
16.04
|
Розвиток зв’язного
мовлення. Упорядкування
тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до
послідовності подій
|
17.04
|
Заголовок
тексту
|
21.04
|
Текст
– розповідь
|
22.04
|
Текст
– опис
|
23.04
|
Порівняння
текстів – розповідей і текстів – описів
|
28.04
|
Читання
Г.
Бойко. Ділові розмови
|
07.04
|
|
Весна очима художників. Робота за
картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом
|
09.04
|
|
Робота з дитячою книжкою
|
10.04
|
|
К.
Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ
|
14.04
|
|
Як
Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка)
|
15.04
|
|
Узагальнення за
темою (творчі, дослідницькі завдання,
ігри, інсценізації тощо)
|
16.04
|
|
Контрольна робота. Аудіювання
|
21.04
|
|
Аналіз
контрольної роботи.
Формування
навичок читання
|
22.04
|
|
М.
Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові
|
23.04
|
|
Робота з дитячою книжкою
|
24.04
|
|
Великдень. Р. Завадович. Великдень
|
28.04
|
|
К.
Перелісна. Писанка
|
29.04
|
Математика
Таблиця ділення
на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8.(с 122)
|
06.04
|
||
Доповнення
нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с122-123)
|
07.04
|
||
Знаходження невідомого
діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження
значень виразу зі змінною. ( с.123-125)
|
08.04
|
||
Контрольна
робота
|
09.04
|
||
Таблиця множення
числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до
задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за
діаграмою. (с. 125-126)
|
13.04
|
||
Складання задач
за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів
трикутників за малюнком. (с.
126- 127)
|
14.04
|
||
Складання і
розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з
використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с
127-128)
|
15.04
|
||
Таблиця ділення
на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач.
Порівняння виразів на 2 дії. (с128-129)
|
16.04
|
||
Вправи і задачі
на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130)
|
21.04
|
||
Розширення задач
через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування
задачі двома способами.(с130-131)
|
22.04
|
||
Розв’язування
задач різними способами. Обчислення
виразів на дії різного ступеня. (с.131-132)
|
23.04
|
||
Центнер.
Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133)
|
23.04
|
Я
досліджую світ
06.04
09.04
10.04
|
Свійські тварини
Домашні улюбленці
Піклуюся про тварин
|
3
|
||
13.04
16.04
17.04
|
Малим комахам усе під силу.
Спостереження за комахами Як живуть мурашки
Чи потрібно охороняти мурашок І мурашники?
|
3
|
||
20.04
23.04
24.04
|
Птахи
принесли на крилах весну.
Спостереження за птахами
Чому люди вшановують птахів пам'ятниками»
|
3
|
Технології
та дизайн
Ми – перукарі-модельєри. Творча робота з
проявом фантазії. Виготовлення перуки для дітей з використанням паперу та
ниток.
|
13.03
|
|
Планер. Виготовлення моделі планера за
зразком.
|
24.04
|
Розвиток
продуктивного мислення
06.04
|
Задачі на
перетин множин. Таблички істинності як метод розв'язування логічних задач.
Метод виключення. Переплутані написи. Хибні твердження. Найпростіші
доведення.
|
||
13.04
|
Тема 23
Задачі на
планування дій. Задачі про
«чорну скриньку»
Задачі на переливання. Задачі на
перевезення. Задачі про «чорну скриньку»
|
Учень: розв'язує задачі
на переливання, на перевезення; проводить
дедуктивний аналіз,
|
|
VI. ПРОСТОРОВА УЯВА
|
|||
27.04
|
Тема 24
Розвиток
просторової уяви
Гра «Татрам». Побудова фігур за їх частинами. Розклад фігури на
частими.
|
Учень: складає зображені
фігури з частин розрізаного квадрата у грі «Танграм»; добирає частини фігур, з яких можна утворити цілу
фігуру; впізнає об'ємну фігуру при її
обертанні в просторі; називає номер
фігури за її розгорткою
|
|
28.04.2020 Математика
Завдання 1.
Згадай, з якою дією пов’язана дія множення .Як називаються компоненти дії
множення? Отже, якщо 1*6=6 ,то 6:1 = 6, або 6:6= 1
Далі зроби сам (усно).
Завдання 2. Пам’ятай порядок дій(спочатку виконуємо дії у дужках, а
потім – решту дій по черзі. Якщо у виразах
є дії = ,- ,* ,та : ,то спочатку виконуємо дії : та * ,а потім + та – по черзі).
Завдання 3. Прочитай уважно умову задачі. Хто такий муляр? (Муляр – це
робітник, що бере участь у зведенні і ремонті житлових будинків, мостів,
промислових та інших споруд із природних і штучних будівельних матеріалів. До
природних будівельних матеріалів відносяться різні види каменю. ) Якщо перший
муляр за 6 хвилин уклав 54 цеглини ,то за одну хвилину він укладе більше чи
менше цеглин ,ніж за 6 хвилин? Як
знайти, скільки цеглин укладе перший муляр за одну хвилину? Знайди.
Якщо знатимеш, скільки цеглин укладатиме перший та скільки
цеглин укладатиме другий муляри ,то ти зможеш дізнатися відповіді до задачі.
Завдання 4 . Периметр – це сума довжин сторін квадрата. Він дорівнює 4
см. Значить, довжина однієї сторони квадрата у 4 рази менша, ніж довжина чотирьох сторін. Отже , довжину
сторони квадрата можна знайти. Шукай ! Це і буде довжина прямокутника, який
тобі треба накреслити. А довжина його буде у 5 разів більша за його ширину. Її теж можна знайти. Шукай ! Тепер
кресли прямокутник. Не забуть позначити сторони!
Завдання 5.З зірочкою – цікаво! Якщо було число 4,а після дій з ним отримали
менше число, значить ,це число зменшили на або у кілька разів. Підстав знаки та числа так ,щоб отримали
істинні (правильні) вирази.
Якщо задачу 3 та вирази 2 зробив сам, то № 6 та 7
можна не виконувати22.04.2020 Читанння
Прочитай двічі текст, далі самостійно виконай тестові завдання у зошиті з української мови.
Аудіювання
Камінь
У лузі, під гіллястим дубом,
багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці
відпочивали подорожні.
Одного разу до дуба прийшов
хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав: «А що воно буде, як я візьму оцей
камінь і кину його в криницю? Ото, мабуть, булькне!»
Підняв камінь, кинув його в
криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.
Камінь упав на дно і забив
джерело.
Вода перестала заповнювати
криницю.
Криниця засохла.
Засохла трава навколо
криниці, і дуб засох, бо підземні струмки потекли кудись в інше місце.
На дубі перестав мостити
гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.
Замовкла соловейкова пісня.
Сумно стало в лузі.
Минуло багато років. Хлопчик
став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг,
стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.
Не стало ні лугу, ні дуба,
ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.
«Де ж воно все поділося?» —
подумав дідусь.
(В. Сухомлинський, 160 слів)
Тестові завдання
1. Де багато років жила криниця?
а) Під високою сосною;
б) під гіллястим дубом
2. Що зробив хлопчик-пустун?.
а) Кинув у криницю
б) обгородив криницю.
3. Що сталося із криницею?
а) Вона засохла;
б) продовжувала давати людям воду.
4. Що побачив дідусь на місці криниці?
а) Зелений луг
б) піщану пустелю.
Математика
Усно обчисли №1,2. Завдання №3,4
самостійно. Згадай, у якому порядку виконуються дії у таких виразах.( С.99 –
100)
Завдання 5.(1)Повтори ,що таке радіус,діаметр(С.81 №2)
Уважно роздивись малюнок. Скільки радіусів довжиною 4 см вміститься в
довжину прямокутника?(4) .Побач їх на малюнку. Обчисли довжину прямокутника.
Скільки радіусів вміститься в ширину прямокутника? (2). Обчисли ширину прямокутника. Тепер обчисли периметр
прямокутника (С.30)
Задача 5.(2) ширина прямокутника відома (8см),довжина – 12см. Знайди Р.
Самостійно №6,7 .
Українська мова
Повтори ,що таке текст (С.95)
Подивись пояснення ,що таке текст – розповідь
Прочитай правило на С.100
Вправа 252,253 усно. Вправа 254 (перший та останній абзаци)
Виконай вправу з будиночком.
Бажаю успіху!
21.04.2020
Українська мова
Перед тим, як
виконувати вправи, продивись уроки Мовоньки та Суржика за посиланням https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-14/.
Далі виконай завдання на сторінках 98
-99.
Математика
Усно виконай вправу 1
на С.1,повтори, як знаходять ділене та дільник.
Задача 2. Розв’яжи задачу самостійно ( ти зможеш )
Задача 3. Чим відрізняються предмети на першому та на другому малюнках? Де більше
свищиків? На скільки більше? На скільки
більше заплатили за іграшки на другому малюнку? Отже, два свищика коштують 10
грн. . А чи можемо дізнатися, скільки коштує один свищик? Якщо свищик та півник
разом коштують 15 грн. ,а свищик коштує 5 грн. ,то півник коштує…(дізнайся
сам). А потім дай відповідь на запитання задачі.
Задача 5. Що таке периметр квадрата? Якщо відомий периметр квадрата (сума довжин
всіх сторін ),то можна знайти довжину однієї сторони квадрата .В квадрат
вписане коло Пряма, яка з’єднує дві точки на колі та проходить через центр кола ,є діаметром. Діаметр дорівнює довжині сторони квадрата, тобто 4 см. А червона
пряма дорівнює половині діаметра. Її
довжина дорівнює 2 см.
Завдання 4,6,7 виконуй самостійно. Ти це зможеш! Успіху тобі та терпіння!
|
На допомогу учням
09.04.2020 Українська мова
Списування
Живі пам’ятники
У розпалі садіння дерев. У цій радісній і корисній справі
діти не відстають від дорослих. Обережно викопують і переносять ще сплячі
деревця у нові місця.
Під ласкавим
промінням сонця прокинеться деревце і почне рости людям на радість.
І кожен, хто посадить хоч одне дерево, поставить собі за
життя чудовий зелений пам’ятник.
Дагностична
робота
1. Обчисли.
29 + 35 :
5= 32 : 4 + 27 : 3 =
40 : 5 : 4 = 5 · ( 19 – 12 ) =
2. Виконай
дії з іменованими числами.
1 доба-11 год =
1 год + 16 хв =
1 хв – 25 с =
3.
Розв’яжи задачу.
У їдальню
привезли 40 кг яблук, а слив – у 5 разів менше. Скільки всього фруктів привезли
у їдальню?
4. Знайди значення виразів:
а:5+27, якщо а=35;
а·4+26, якщо а=6.
5. Додаткове завдання.
Вставити
відповідні знаки дій, щоб рівності були правильними.
(10 4) : 2 = 7
24 4· 3 = 18
2 2
8 = 32
Українська мова 08.04.2020
Виконай вправи на С.93 та виконай тести за адресою :https://naurok.com.ua/test/rechennya-172327.html МАТЕМАТИКА 08.04.2020
Повтори таблицю множення та ділення ,виконавши завдання https://learningapps.org/9697247
Усно виконай завдання 1 на С.123
Згадай,як називаються числа при діленні? http://video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-25/
Усно обчисли вирази 2, вирази з віконечком обчисли та запиши в зошит.
Задача 3.Прочитай уважно умову задачі .Міркуй так: Якщо за 8 годин художниця зробила 48 ескізів, то за 1 годину вона зробить ескізів у 8 разів менше. Отже, щоб дізнатись скільки ескізів зробить художниця за 1 годину, треба 48:8=…Далі працюй за схемою, що подана в підручнику. Закінчуй розв’язання задачі сам.
Ескіз - попередній начерк креслення, картини тощо.
Завдання 4 Якщо а=3,то а*8 – 7 = 3 * 8 - 7=24-7=14 *---знак множення
Завдання 5* Що таке квадрат? Скільки сторін у квадрата? Що можна сказати про їх довжину? http://video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-17/
Самостійно виконай завдання №6,7 , повторюй табличку множення та ділення.
Читання 07.04.2020
Розучування скоромовки
Вибіг Гришка на доріжку.
На доріжці сидить кішка.
Хай впіймає кішка мишку.
2. Робота за таблицею Шульте
Завдання: прочитати числа в послідовності від 1 до 25, не переміщаючи зір за межі центральної клітинки.
![]()
3. Гра «Знайди "зайве" слово»
ліс лисичка лісочок лісовий
котик кіт кит котячий
дуб дубочок зуб дубовий
— Послухайте вірш.
АНДРЮХИНІ ВУХА
Наш малий Андрюха, — Потилицю чуха:
«Чом у мене вух аж два,
А гусак безвухий?
От візьму я вуха,
— Думає Андрюха, —
І приклею гусаку: Хай він маму слуха».
— Який настрій викликав у вас вірш?
— Чому було смішно?
— Кого висміює автор?
— Чи любите ви читати твори, що викликають сміх?
— Темою сьогоднішнього уроку є «Веселе слово».
Фізкультхвилинка: youtube.com/watch?v=QJ4fuGhnobc
ГРИЦЬКО БОЙКО «ДІЛОВІ РОЗМОВИ»
1. Робота над загадкою
• Хоч і відстань розділяє. Він нас з друзями з'єднає. Щоб могли порозмовляти І про все на світі взнати. (Телефон)
— Чи спілкуєтеся ви телефоном?
— З ким?
— З якого приводу?
2. Самостійне читання вірша учнями
— Про що говорили Петрик і Вона?
— Чи можна назвати її діловою?
— Що хотів підкреслити такою назвою автор вірша?
— Яку корисну справу міг зробити кожен із хлопчиків за час такої «ділової» розмови?
— Якою має бути ділова розмова?
— Коли і кому ви телефонуєте?
— Про що розмовляєте? Розкажіть.
3. Робота в парах
Зателефонуй другу та розіграйте діалог «Розмова телефоном», використовуючи слова ввічливості, звертання, дотримуючись правил спілкування.
— З чого почнете телефонну розмову?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Читати виразно вірш. Відповідати на запитання підручника
|
07.04.2020
Математика
С. 122 №1 Згадай, які вирази називаються рівностями, які
вирази називаються нерівностями.
https://www.youtube.com/watch?v=VFWg8CVkFow(
3,3 хв.) подивись уривок відеоуроку. Виконай вправу усно. Я сподіваюсь ,ви усі справились із завданням. Молодці!
А знаєте,хто такі долматинці?
https://www.youtube.com/watch?v=sYuIT0D-v0s
Правда,настрій покращився, коли подивилися цей уривок. А тепер – до роботи! Розв’язуємо
задачу 2. Читаємо
уважно умову задачі, чітко розбираємось про що або про кого задача, що
в ній відомо, що невідомо , що треба знайти. Спочатку узнайте, скількох цуценят
поставили на полички. Адже 10 цуценят не стояли на поличках. А далі – самостійно. Пам’ятайте, коли ділимо
іменоване число на іменоване,то отримуємо «голеньке» число (полички). Розв’яжіть, склавш вираз.
Задача 3 . Як завжди, читаємо
уважно умову задачі. Щоб дізнатись, скільки часу тривав мультфільм.треба
треба від часу,коли закінчився мультфільм відняти час початку показу мультика.Але
треба памятати: що 1 година = 60 хвилин.для того,щоб обчислити час показу
мультфільма,треба перетворити .16 год. 10 хв. – 15 год.40 хв.=…(Ми від годин
віднімаємо години,а від хвилин віднімаємо хвилини. Отже ,від 16 год. віднімаємо
15 год. =1 год. А від 10 хв. Ми не можемо
відняти 40 хв.,тому 1 год. перетворюємо
у хвилини. Буде 60 хв. та ще 10 хв.=70 хв.Тепер від 70 хв.- 40 хв…. Допрацьовуй
сам.Не забудь написати відповідь.
Що таке рівності ми повторили,а
тепер згадай,що таке нерівності і виконай завдання 4. Зателефонуй другу та
перевірте правильність розв’язання нерівностей.
Завдання 5.Як ти думаєш, чому дорівнює довжина кожної частини першого
відрізка? А другого? Тоді ти легко їх порівняєш. Дай відповідь до задачі.
Завдання 6.( усно) Ти з ни впораєшся.
Завдання для самостійного розв’язання №7,8 До зустрічі. Познач смайликом на полях,чи важко тобі було впоратись?
Математика 06.04.2020
Працюємо разом!
с. 122 № 1 ,2 (усно)
Вирази№3 обчисли самостійно, пам'ятай:спочатку виконуємо дії ділення або множення по черзі,а потім-дії додавання та віднімання теж по черзі.
(відповіді: 5,93,34,2)
Задача №4. Уважно вголос прочитай умову задачі. Уважно прочитай запитання до задачі. Згадай,що треба зробити,щоб дізнатись ,у скільки разів одне число більше або менше вза інше?( С.110).Чи все відомо,щоб відповісти на запитання задачі?Працюй,у тебе все вийде!
Завдання №5 Згадай,що таке периметр?(С.30) Як знайти периметр квадрата? Як знайти сторону квадрата,якщо відомий периметр?Якщо знайдеш сторону квадрата ,можна знайти довжину відрізка,який у 2 рази довший ,ніж сторона квадрата.Охайно накресли такий відрізок та не забудь позначити його початок та кінець буквами латинського алфавіту.
Завдання №6 та7 виконай самостійно. Одна підказочка:Щоб дізнатися,скільки разом імен мультгероїв,треба додати. Розв'яжи задачу,склавши вираз. До зустрічі! Приклей або намалюй смайлик на полях,що характеризує твій настрій.
Виконуємо математику разом!
сторінка121 №1
Згадай: Скільки сантиметріа в одному дециметрі? (10)
В одній хвилині скільки секунд? (60)
Що означає перший множник?
Що означає другий множник?
Що отримуємо,коли іменоване число ділимо на іменоване?
№2
Подумай:Що треба знати,щоб дати відповідь на запитання задачі?
Яку дію треба виконати,щоб дізнатись,у скількі разів більше? Проговори правило.
Чи відомо,скільки хлопчиків пішло на річку? Скільки дівчат було з ними?
Якщо все відомо,виконуй задачу! Не забувай писать пояснення до кожної дії.Бажаю успіху!
№3
Що означає фігурна дужка? (разом) Виконай задачі усно та розкажи комусь вдома.
№4
Згадай ,як записати: а= 36 Якщо а=36,то а:6+47=...
№5,№6 виконай усно
№7 та №8 виконай самостійно.
Чекаю фото роботи на Вайбері!

Немає коментарів:
Дописати коментар